Sommartider hejhej sommartider

Hej!
Idag har det vart en toppendag! Det var ju som sagt en ''ta hand om dem nya sjuorna dagen'' och det va jättekul!
Det va typ olika stationer med olika lekar eller saker man skulle göra. Alla i sjuan hade sin ''position'' eller vad man ska säga. Alltså, några va typ gruppledare, som jag var tillsammans med Mt och Emmy i min grupp, medan andra tog hand om de olika stationerna. Sen på slutet fick man veta vilket lag som vann och det var såklart mitt, Emmys och Mts lag ;)
Efter det så bestämde jag Mt och Filippa oss för att åka hem till Mt för att bada och fota så jag och Filippa trampade iväg på våra cyklar, först till Filippa för att hämta hennes grejer och sen till mig där jag hämtade mina grejer. Tillsist så trampade vi iväg till Mt! :D
Vi badade alltså hos Mt och fotade lite, ska fråga om Filippa kan skicka bilderna ^^
Bloggar senare, hejdå! :D
Bildläst inlägg eftersom jag ser ut som bajs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0