Trött


Hej! Bloggade inte när jag kom hem från skolan eftersom jag va såååååå trött, slutade med att jag somnade framför tvn med en halvuppätten macka i handen.
Aja, har inte så mycket att berätta om dagen förrutom att den sög. Jag har gick runt och va arg hela sista tiden i skolan och tillslut så slutade det med att jag tog ut all min ilska på min syrra.... som inte gjort någonting alls. Saaawiiiii.
Aja, alla blir väll irriterade på folk.
Btw har märkt att jag inte gjort något videoinlägg på länge, tror dock inte jag kommer lägga upp någon innan skolavslutningen. Inte för att alla bara: Åhhh! Lägg upp videoinlägg, du är så braaaa!
Inte alls så, bara att jag känner att jag vill lägga upp lite då och då.. och att jag måste få ut min irritationer.. är det ens ett ord o.0
Bajsbajs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0