All makes sence to me.

Hej allesammans, har inte bloggat de senaste dagarna eftersom jag har flyttat. Jippie. Och ärligt är det typ en av de värsta grejerna jag vet. Alla är så jävla irriterade på allt och alla. Om man säger en grej så blir alla helt pmsiga och bajs.
Men vi är typ färdiga nu, så det är väl bra. Just nu lyssnar på 1D (noshit) och borde plugga till nått jävla tal vi har imon. Kommer förmodligen göra det klockan tio ikväll, som jag gör med alla andra läxor nuförtiden.
Annars går väll allt bra just nu. (det går bra nu, hahaha) Jag bor nära en av dem bästa i världen, så det är väl toppen. Nej inte Zayn Malik, men jävligt nära ;)
 
Försökte göra en såndär mainstream över redigerad bild skit, men det gick inte så bra. Eller vad säger ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0