Fredag

Hejsan! Idag på skolan så vart det ett oförberett muntligt fysik prov, och vi har haft typ tio glosor att kunna till förra vekcna och tyo tio denna veckan och provet va på dem sidorna, och jag hade ju inte äns öppnat boken till någon av veckorna, fullständigt seriös. Men jag kom ju bara med smarta personer i min grupp, så det va ju bra. Plus att jag kunde lite ändå, på något vis.
Sen på gympan cyklade vi till bergunda stallet och red där. Va så in i helvetes läskigt men fick göra det ändå. Sen så sa jag att jag ville gå på igen eftersom jag trodde att vi bara skulle göra tre gånger (vi va tre i gruppen) men sen så sa dem alla får köra igen och jag ba VA?!, jag sa bara så för att min gympa lärare skulle tro att jag tyckte det va kul men på riktigt va jag så jääääävla rädd. Men jag tvingade mig på hästen och tänkte GÖR DET FÖR BETYGET GÖR DET FÖR BETYGET!! och så red jag igen.
Och nej, tänker inte skriva ''oj nu blev det ett långt inlägg''.
 
TAKE ME HOME FINNS PÅ SPOTIFY!! ↓

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0