Lördag

Hej allesammans! Jag sov över med Ot, Jenny igår hos Emmy. Vi gjorde lite allt möjligt ärligt talat, skrattade som in i helvete, grät i typ en/två timmar och käkade massvis med onyttiga saker till både lunch, middag och frukost. Trevligt.
Som ni kanske har sett så la vi också upp ett videoinlägg där vi höll på o dampa och shit.
Vi somnade vid fem, minst, och vaknade vid elva eftersom Ot väckte mig hela jävla tiden.
När jag kom hem bestämde jag att jag inte ska göra någonting alls. Jag ska inte va med någon, ska inte städa, ska inte plugga ett jävla skit. Där har ni min dag. Nu ska jag käka kyckling med ris, hejdex.

Här får ni lite fräscha bilder från igår :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0